27 Mac 2011

: : Genaplah 20 tahun Umur-ku pada Hari ini : :

Alhamdulillah... sudah lama aku menyepikan diri untuk meletakkan entry baru dalam laman sesawang ini. Kekangan masa sangat untuk laman sesawang ini, ini pun curi2x masa.. (n curi yg tak brdosa tau)

Pelbagai perkara yang berlaku dalam tempoh yang panjang.
*Cuti Semester
-Dapat lepas rindu pada keluargaku.(yala, dah lama tak balik kg. Orang putih kata "Homesick")
-Pulang ke rumah Nenek kesayangku di Kulim pada masa tu da kenduri tok sedara(Tok Dak) juga, 2 orang anaknya kahwin(So Sweet).
-Dapat ikut tok sedara(Tok Jang) merisik anak dara di perak untuk anaknya(dapat ilmu baru, firstime ikut orang merisik katakan)..

*Result dah keluar
-Alhmdulillah, Aku dah grad dah dari CFS IIUM, yahoo.. jumpa aku di Gombak bulan 9 ini, InsyAllah..

*Program Kemboja
-Ramai kawan-kawan yang dah abis di CFS sedang bercuti(7 bulan, wah banyaknya bulan, he2:D), namun kami, komiti Program Amal Kemboja wajib hadir ke CFS ini untuk menjana wang yang belum cukup-cukup lagi(yela, RM60, 000 targetnya, pada kawan-kawan yang nk buat sumbangan kewangan kepada Program Amal ini boleh hubungi aku ya)
- Jualan Amal di area selangor, bnyak barang2 yang kami jual pakaian, kasut, baldi dan sbgnya.
- Kem Motivasi di Sek Agama Al-falah, Asis dan Kisas...
-Serang Masjid di seluruh selangor..
-bnyak lagi..

*Genaplah 20 tahun Umur-ku pada Hari ini(Klimaks, he2x)
- Wah, aku dah tua.. dulu umur aku bermula dengan digit 1, sekarang dan mula dengan digit 2 dah.
- Ya Allah, permudahkan segala urusanku dan Kau kuatkanlah diriku ini untuk menempuh segala ujian dan cabaran yang akan Kau berikan setelah aku meningkat dewasa ini. Ya Allah, jauhlah aku dari musibah, malapetaka dan sbgnya di dunia ini. Bawalah aku menuju keredhaanMu Ya Allah.
- Terima kasih kepada kawan-kawan yang selalu memberi semangat kepada ku. Moga kalian tidak mudah putus asa memberi nasihat kepadaku.
- Wahai kawan-kawan, sekiranya kalian melihat aku ada membuat kesilapan dan kemungkaran yang dapat mengundang kemurkaan Allah swt, aku mohon kalian.. Tegurlah daku ini, Mohon sangat2x..

Syukran Jazilan..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

T.TaNgAn