24 Januari 2011

: :Ligat Belari: :

Alhamdulillah... lama sungguh aku meninggalkan blog aku ini.. mungkin dia sudah merajuk dengan aku.. bukan aku tidak ada entry baru, malah intry aku banyak aja (ayat backup blik, He2x)..

entry aku pada malam ni hanya untuk menjelaskan serba sedikit mengenai program2x yang aku lalui pada setiap minggu dari awal januari..

7-9 Jan 2011 : Hadiri Kem Kebangkitan diri. Banyak sangat input2 yang menarik yang aku dapat. membincangkan soal keagamaan, kepimpinan, sahsiah dan banyak lagi.. fuh.. kem ini sangat bermanfaat.

14-15 Jan 2011 : Hadiri Karnival Generasi Muda di Puchong. Memang program ini memberi semangat baru kepada adik-adik di kawasan tersebut. Malah komiti jugak terasa bahangnya. Pelbagai aktiviti yang menarik seperti futsal, sukaneka, tali tali, gubahan kepada para ibu dan bnyak lagi. Sebenarnya.. Program ini hanya 15 Jan saja, tapi disebabkan kami komiti, maka wajiblah diatas kami untuk menghadiri tempat tersebut lebih awal untuk membuat persediaan.

16 Jan 2011 : Hadiri satu majlis ilmu yang disampaikan oleh Sheikh Nuruddin Al-Banjari Al-Makki.

Bersambung..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

T.TaNgAn